Jak zgłosić reklamację towaru?
Jeśli twój sprzęt kwalifikuje się do rękojmi (24 miesiące od daty zakupu) lub rozszerzonej gwarancji (zależna od rodzaju sprzętu – szczegóły tutaj):
1. Wypełnij formularz elektroniczny na tej stronie i do paczki ze zwracanym towarem dodaj koniecznie karteczkę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia, abyśmy wiedzieli kto nam wysłał produkt.
2. Wyczyść sprzęt, który do nas wysyłasz na tyle, aby przy kontakcie z nim nie brudziły się ręce, ani maszyny.
3. Wyślij zwracane towary na adres: Crosso, Siedzikówny 13, 15-130 Białystok lub skorzystaj z opcji darmowej wysyłki przez szybkiezwroty.pl
4. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem zapoznamy się z nim i skontaktujemy się z tobą z propozycją rozwiązania problemu.
Jeśli masz dodatkowe pytania – zadzwoń lub napisz do nas.
- +48 501 403 192
- sklep@crosso.pl