Jak zgłosić reklamację towaru?

Jeśli twój sprzęt kwalifikuje się do rękojmi (24 miesiące od daty zakupu) lub rozszerzonej gwarancji (zależna od rodzaju sprzętu – szczegóły tutaj):

1. Wypełnij formularz elektroniczny na tej stronie i do paczki ze zwracanym towarem dodaj koniecznie karteczkę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia, abyśmy wiedzieli kto nam wysłał produkt.

2. Wyczyść sprzęt, który do nas wysyłasz na tyle, aby przy kontakcie z nim nie brudziły się ręce, ani maszyny.

3. Wyślij zwracane towary na adres: Crosso, Siedzikówny 13, 15-130 Białystok lub skorzystaj z opcji darmowej wysyłki przez szybkiezwroty.pl

4. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem zapoznamy się z nim i skontaktujemy się z tobą z propozycją rozwiązania problemu.

Jeśli masz dodatkowe pytania – zadzwoń lub napisz do nas.

  • +48 501 403 192
  • sklep@crosso.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO







    Po wysłaniu formularza proszę spakować reklamowany produkt i wysłać na adres: CROSSO, Danuty Siedzikówny 13, 15-130 Białystok. Do paczki z towarem dodaj też koniecznie karteczkę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia, abyśmy wiedzieli kto nam przysłał produkt.

      0
      Twój Koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do Sklepu
        Kupony rabatowe