FAQ – najcześciej zadawane pytania

  • Home

Czy cena za sakwy dotyczy kompletu czy sztuki?

Wszystkie nasze sakwy sprzedajemy w kompletach, w skład których wchodzą dwie sakwy – prawa i lewa. 

Czy można kupić jedną sakwę?

Nie sprzedajemy pojedynczych sakw. Wyjątkiem od tej reguły są sakwy zdekompletowane dostępne w naszym Outlecie – wtedy jest wyraźnie zaznaczone w tytule i opisie, że oferta dotyczy jednej sakwy.

Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?

Przygotowaliśmy krótką ściągę w formie wideo, która pokazuje, jak krok po kroku złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym. Obejrzyj je klikając w ten link: https://www.youtube.com/watch?v=sFTijVCZeQI

Czy mogę dokonać zwrotu towaru i jak to zrobić?

Masz 30 dni na zwrot towaru od momentu zakupu. Aby dokonać zwrotu towaru należy wypełnić ten formularz i odesłać go wraz ze zwracanym towarem na adres: Crosso, ul. Siedzikówny 13, 15-130 Białystok.

Gdzie mogę na żywo obejrzeć wasze sakwy?

Naszą sprzedaż w kraju prowadzimy wyłącznie przez sklep internetowy www.crosso.pl/sklep

Czy nasze produkty można kupić od ręki w naszym biurze w Białymstoku?

Nie prowadzimy sprzedaży na miejscu. Można odebrać osobiście nasze produkty w biurze w Białymstoku po wcześniejszym umówieniu się, ale zamówienie trzeba złożyć w sklepie internetowym. Poinformujemy cię telefoniczne lub przez email, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru. Jeśli zamówienie nie było opłacone, na miejscu można zrobić to tylko gotówką.

Czy nasze sakwy i worki są produkowane w Polsce?

Tak. Posiadamy zakład produkcyjny w Białymstoku, gdzie powstają nasze produkty od projektu przez szycie po pakowanie.

Czym różni się linia Expert od Twist?

Generalnie rzecz ujmując, jeśli do sakw Twist X60 dokupimy dwa kaptury oraz dwa mocowanie kieszeni wraz z dwoma torebkami Pocket 3, to stworzymy zestaw sakw Expert 66. Sakwy Twist X60 wraz z Systemem Modułowym X powstały po to, aby dobrać zestaw dokładnie pod swoje potrzeby.

Czy wszystkie nasze produkty są wodoodporne?

Wszystkie sakwy rowerowe z linii Dry, Dry Plus, Twist, Expert, worki transportowe Dry Bag, Twist Bag, Expert Bag oraz torby Pocket i Mini Bag chronią zawartość w standardzie klasy wodoszczelności IP67, czyli zapewniają: pyłoszczelność, ochronę przed intensywnym, długotrwałym deszczem oraz w trakcie chwilowego, pełnego zanurzenia.

Czy w zestawie z sakwami z mocowaniem Click System znajdują się adaptery/redukcje do bagażników z rurkami o średnicy 6-8mm?

Tak, są w zestawie.

Czy mogę wymienić system nośny Crosso na Click lub Rail?

Samodzielna wymiana systemu nośnego jest możliwa. Wymaga to jednak kilku narzędzi jak wiertarka, wkrętak, klucz płaski, przebijaki oraz umiejętności posługiwania się nimi. Otwory montażowe systemów nośnych Crosso oraz Click i Rail nie pokrywają się. Konieczne więc będzie wywiercenie nowych i zaklejenie starych za pomocą zestawu naprawczego.
Dobra rada: do wykonania otworów w tkaninie nie używaj wierteł tylko przebijaka do skóry.

Czy mogę wysłać do was moje sakwy, aby wymienić system nośny?

Nie wykonujemy takiej usługi.

Czy utracę gwarancję dokonując modyfikacji w sakwach Crosso?

Nie utracisz gwarancji na elementy, na które modyfikacja nie miała wpływu. Przykładowo: jeśli rozegniesz haki, aby dopasować je do bagażnika o większej średnicy rurek, utracisz gwarancję na haki, ale gwarancja na materiały, szwy, zgrzewy itd. wciąż będzie obowiązywać.

Ta strona wykorzystuje Ciasteczka - więcej informacji o polityce prywatności i RODO

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli będziesz nadal korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuję” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij