Rękojmia Crosso

Standardowo wszystkie nasze produktu są objęte z mocy prawa 24-miesięczną rękojmią. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego obejmuje ona odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną.

W przypadku produktów Crosso rękojmia obejmuje:

    • niezgodność rzeczy sprzedanej z opisem na karcie produktu w naszym sklepie,
    • brak właściwości produktu, o którym sprzedający poinformował kupującego na karcie produktu przy zawarciu umowy zakupu,
    • otrzymanie przez kupującego przedmiotu niekompletnego lub mającego wadę fizyczną;

Rękojmia za wady daje klientowi prawo domagania się bezpłatnej naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia lub zwrotu ceny.

Jak przedłużyć ochronę na produkty Crosso?

Aby wydłużyć w/w ustawowy okres ochrony oferujemy naszym klientom rozszerzoną gwarancję:

    • pięciu lat od zakupu dla produktów wykonanych z Cordury
    • trzech lat od zakupu dla produktów wykonanych z tkaniny powlekanej
    • pięciu lat dla bagażników rowerowych

Osoby chcące skorzystać z gwarancji muszą wypełnić formularz znajdujący się na dole tej strony w celu zarejestrowania nowo kupionego produktu. W programie rozszerzonej gwarancji możesz zarejestrować produkty zakupione od 1 stycznia 2024 wzwyż.

Co obejmuje gwarancja?

Nasza dodatkowa gwarancja obowiązuje od daty zakupu i obejmuje wszelkie wady powstałe w wyniku wadliwej lub niewłaściwej obróbki materiałów podczas procesu produkcji. Jeśli produkt zostanie wymieniony zgodnie z warunkami gwarancji, data pierwotnego zakupu nadal będzie obowiązywać jako data odniesienia dla okresu gwarancji.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje przetarć materiału, dziur czy rozdarć powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem np. przecięcia ostrym narzędziem lub gwoździem, dziura wypalona papierosem, uszkodzenia podczas upadku lub wypadku drogowego. Crosso nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek roszczenia związane ze zużyciem przy niewłaściwym użytkowaniu produktu, nieprzestrzeganiu instrukcji montażu, montażu modyfikacjami produktu lub niewłaściwym przechowywaniem produktu.

Jak zgłosić reklamację?

Jeśli masz powód do złożenia reklamacji gwarancyjnej przejdź na stronę z Formularzem zgłoszenia reklamacyjnego i postępuj zgodnie z instrukcjami tam zawartymi. Jeśli masz dodatkowe pytania – zadzwoń lub napisz do nas.

  • +48 501 403 192
  • sklep@crosso.pl
    0
    Twój Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do Sklepu
      Wróć do Koszyka